subota, 31. prosinca 2011.

skoro prvo pa musko :))

Za pocetak neke moje pojave na blogu prvo naravno oznacava Sigma, :)) pa tek onda nesto o meni (dosta o mom autu,pricajmo malo o meni :P). Pocetak je uvijek nekako najtezi pa tako i ovdje na blogu. Prije nego sam se odlucila na ovaj korak (otvaranje vlastitog bloga),bila sam malo skepticna,iskreno.Motale su mi se glupe misli po glavi,hm kako cu ja to,dali je to uopce za mene!!!?Nisam neki pisac ali me nekako tjesilo i davalo mi snagu da je uvijek najbolje biti ono sto jesi.Nadam se da mi nitko nece zamjerit ako mi pofali koje slovo ili pak čćšž...jednostavno nemam naviku da koristim ta slova :PP (nije da pricam ko sto pisem,ono kuca umjesto kuća) hihihi ali i to bi zvucalo slatko,no ipak sam udana pa smatram da nije vise vrijeme za tepanje!!! :) Ja bi sad rado malo presla na make up!!!! o da shvatila sam da imam taj "talent",mozda se nekom nesvida kako radim (100 ljudi 100 cudi),ali nekako imam osjecaj da mi ide. Nisam sad neki profesionalac ali ako je moguce rado bi postala(naravno sve je moguce,pa i drvena pec :P). Prosipat cu svoju pamet ovdje o svemu sto mislim da znam, a vi upijajte...hhihihihi....Nekako uvijek trazim misljenje svoga muza o svemu sto radim (pa cak i o ovome sto sad pisem)uvijek imam strah losih kritika,da slaba sam na to.Naravno nikad mi nije nesto rekao da me povrijedi vec da mi pomogne,vjerujem da je tako i s ostalim ljudima :)) (valjda)...eto toliko,vjerujete mi ponestalo mi je inspiracije,vjerojatno zbog toga sto je kasno i vrijeme za spavanje....pisem vam uskoro..KISS DOLLS

1 komentar: