srijeda, 8. kolovoza 2012.

Brzi postić!!

Dame moje,

Kao sto ste vjerojatno primjetile na FB, vratila sam se kuci sa godisnjeg!
Mogu vam reci da mi je zaista bilo lijepo.
Svaki dan je bio poseban, valjda zato sto sam provodila cijelo vrijeme sa svojim naj drazim muzicem. :)) Inace ne jedem 3 obroka dnevno kod kuce,dok muz radi ali ovih sedam dana je bila druga prica. Nije bas da sam se zalila, no nisam se ni udebljala to je dobro :P. Morala sam se pohvalit :PP.
 Medutim moram vam se pozaliti, imala sam jako velike glavobolje, vrtoglavice i to uglavnom u vecernjim satima. Znalo mi je toliko biti lose, cak do toga da mi se povracalo od bolova. Razmisljala sam  i mislim da je uzrok bolova bio los madrac, mislim da imam problema s vratnom kraljeznicom.
 No dosta kukanja, moram vam reci, zaljubila sam se u Lovran ustvari u plazu Peharovo.
 U Opatiji plaza Slatina, Ičići, te Čižići na otoku Krku, sve sam posjetila u tih sedam dana ali niti jedna od navedenih me nije specijalno odusevila, uvijek je bilo nesto sto mi ne odgovara. U Lovranu plaza je imala sve, hlad, jeftinu kavicu, cisto i bistro more, mir, normalni ulazak u more i ono naj bitnije sljunak do mora :))
Evo slikice plaze di sam najvise boravila i uzivala!!!



Jedna,dvije a mozda i tri s Krka...
















Jedna iz Ičića..






Opatija..



  









I za kraj malo MENE :))P




LJUBIM VAS!!!!! <3<3<3<3







4 komentara:

  1. dobrodošla natrag! drago mi je da si se ljepo provela i da ces iduće godine doć do splita! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Tinice :)
    Bilo bi lijepo posjetiti Split i okolicu. Imam dvije frenidice u Splitu pa je to jos jedan razlog da dodem.
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. A prekrasna si mi ko uvijek, a tek ti i mužić zajedno <3

    Drago mi je da ste uživali, veliku pusu ti šaljem

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti lutkice moja!!
    Joj bilo nam je zaista divno <3<3<3<3
    jubim teeee
    p.s bubi mi Lily

    OdgovoriIzbriši