utorak, 5. ožujka 2013.

MUA Lipsticks :)

Hallo drage moje dame!
Napokon sam docekala sunce da poslikam mojih 5 novih ruzeva i da podjelim s vama svoje misljenje!
MUA (Makeup Academy) kozmetika, proizvodi se u Engleskoj a proizvode koje mozete naci na njihovoj stranici su vise nego povoljni.  MUA vrlo često ima razne akcije koje prate određeni broj fanova na Facebooku. Kada su skupili 50 000 fanova bila je akcija od 50% na sve prizvode + besplatna postarina.
Naravno da sam odlucila iskoristiti popust od 50%... dva dana prije nego je akcija pocela, slozila sam svoju wish listu na njihovoj stranici, kada je akcija pocela jednostavno nije bilo moguce naruciti od lude navale. Cijelo vrijeme im stranica nije bila u funkciji sto me iskreno jako razljutilo... mislim logika je, ako je tolika velika akcija naravno da ce ljudi navaliti. Nije mi jasno kako se nisu pripremili za to. Sa moje wish liste uspjela sam naruciti samo jedan dio kozmetike i to je muz zadnji dan uspio naruciti dok sam ja bila u Hrvatskoj (hvala dragi <3). Narudzba je stigla nakon nekih 15 dana. Najvise sam se radovala ruzevima!!



Cijena ovih ruzeva je 1 funta, ambalaza nije nekakvog specialnog izgleda. Crne boje sa srebrnim prstenom, na donjem dijelu ambalaze nalazi se prozirni dio u kojem možete vidjeti točnu nijansu ruza. Najbolje od toga je sto je unutra dio pravog ruza tako da nema sanse da cete dobiti drugaciju nijansu ruza od one koja je pokazana u tom prozirnom dijelu. Takoder mozete prozirni dio odvrnuti i kisticem nanjeti ruz na usne. Kolicina ruza je 3,8g nisam sigurna dali je ukljuceno u kolicninu ruza i ovo malo ruza u prozirnom dijelu!'

Pa vrijeme je da vam pokazem ruzeve i swatch-eve na usnama :)

Nijansa 03 
Ovaj ruz mi je definitivno medu najdrazim Mua ruzevima a najveci razlog sto je roza boje, sto je fine kremaste teksture i sto mu je pigmentacija odlicna.Medutim posto pusim odlucila sam testirati trajnost ruza na cigareti. Sav sjaj i dio ruza ostao je na cigareti, nazalost i na mojim prstima. Ali nije to tako crno, ipak je ruz jos uvijek na usnama samo bez
glossy finisha :)
Kao sto vidite ovaj je ruz na razlicitom osvjetljenju druge boje. Gledajuci ruz u ambalazi i na usnama nije isti ali mislim da prva slika na swatch-evima najvise odgovara nijansi ruza u ambalazi!













nijansa 14
 Tekstura,pigmentacija i trajnost sve isto kao i kod prvog ruza. Ruz je stvarno krasan samo sto ja rijetko kada posezem za nude ruzevima.









Nijansa 12
Sto se tice ovog ruza, pigmentiranost je u rangu balzama s malo shimmera. Smatram da bi ruz trebao imati visoku moc pigmentacije a ovaj ruz nazalost to nema. Ne kazem da je los sto se tice nijanse ruza, medutim ocekujem kad nanesem ruz na usne da se onda ne vidi moja prirodna boja usana. Ovaj ruz je idealan osobama koje zele osvjeziti usne s malo sjaja i koji nisu ljubitelji zarkih boja kao ja ;)








Nijansa 10
Kazem kako je nijansa 12  lose pigmentirana, pa sta bi ondah mogla reci za ovaj ruz. Kada vidis smedi ruz ocekujes smede na usnama... yea right.... ovaj ruz me totalno razocarao. Pigmentacija je 0 bodova. Da vam iskreno kazem, radovala sam se ovom ruzu jer nemam niti jedan smedi ruz, da, ne mogu ni ja vjerovati. Uzasno sam se razocarala, na zalost morat cu u potragu za drugim smedim ruzem. Kao sto same mozete primjetiti razliku ruza u ambalazi i na usnama. Steta!!












 
Nijansa 07
Trebala sam staviti slike nijansi 7,14,03 odmah jedno ispod drugih i napisati samo jedan komentar. Hehehe... kao sto ste vec procitale za navedena dva ruza tako mislim i za ovaj.






Na kraju mogu reci da vam ovi ruzevi sigurno nece isusiti usne, dovoljno su hidratantni. Miris je klasican za make up proizvode, brzo nestane nakon nanosenja na usne. Nanosenje ruzeva je totalni piece of cake, precizno se mogu nanjeti direktno na usne kistic vam nece ni trebati pogotovo za neutralne nijanse :)

Eto toliko od mene, nadam se dam vas nisam puno gnjavila :)
Zanima me, dali vi imate neki od Mua ruzeva, vasi dojmovi!!?
Ljubim vas, vasa Maja!!

Broj komentara: 13:

  1. Divne nijanse, favorit mi je 12. :) Nemam nista od njihove kozmetike, cekam neku akciju, pa da se bacim u sopingovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. 12 Je zaista kada zelis izgledati prirodno i svijeze :) drzim fige da akcija sto prije krene :) javi sta si kupila!!

    OdgovoriIzbriši
  3. dobila sam ih i ja jučer i isto imam nijansu 3 ali je na mojim usnama ona kričavo crvena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis roza ;)
      Vidis svakom drugacije stoji... sve ovisi kakve su ti boje prirodne usne ;)

      Izbriši
  4. Imam nijanse 2,3,4,7, 12 i 14. Neke su mi super pigmentirane, dok su druge užasne. Ali za te novce, nema veze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam htjela naruciti sve nijanse no nazalost nakon one navale kad je bilo 50% akcija jednostavno je bilo nemoguce dobiti sve sto sam naumila :(
      Tocno to nije mi zao, super sam prosla s cijenama :))

      Izbriši
  5. nijansa 03 i meni definitivno najdraža... :))))

    veliku pusu ti šaljem <3

    Matea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))) drago mi je da nam se svida isti ruz :)))
      Pusa nadraza moja <3

      Izbriši
  6. Kratko i jasno - ŽELIM IH SVE! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi planiras ih naruciti?
      Javi dojmove :)
      Kiss

      Izbriši
  7. Nijansa 14 <3

    Moram ih probati :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni su! Posebno mi se sviđaju nijanse 03 i 14 :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Neznam zasto, ali ove nude nijanse su mi mrak, a i catrice ruzevi su stvarno dobri:))

    mirellaslovelycorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši