petak, 7. lipnja 2013.

MaxFactor CC Cream

Kako dolaze topliji dani ja se sve vise zelim rijesiti tekuceg pudera na licu. Kao sto vec znate probala sam sa Garnier BB kremom i nisam bila zadovoljna, stoga sam nakon dugo vremena odlucila kupiti zamjenu. Ovog puta sam se odlucila za MaxFactor CC kremu.  Kao sto je vec poznato CC kreme imaju sve njegujuce karakteristike BB kreme, ali i jacu prikrivnu moc. Posto imam dosta nepravilnosti na licu ova krema je bila idealni izbor za mene. Sta moze biti bolje od toga da sa kremom uspijem nahraniti kozu, zastititi ju od sunca i lijepo prekriti nedostatke.
Naravno poznato je da BB kreme imaju jako mali izbor nijansi (na Hrvatskom trzistu) svega dvije nijanse.
 Medutim Max Factor CC krema je dostupna u 5 nijansi- 40 Fair, 50 Natural, 60 Medium, 75 Tanned,85 Bronze
stoga vjerujem da ce svaka djevojka naci nijansu za sebe.
Cijena: 99kn


 Vec je svima poznato kako su svjetla u DM-u nerealna, naravno da je zadnja nijansa naj tamnija u ovom slucaju 85 Bronze (koju posjedujem) medutim kada sam kremu isprobala na licu mjesta izgledala mi je sasvim solidno. Iako sam odmah racunala na ljetnu preplanulost, smatrala sam da ju mogu koristiti i prije nego potamnim, barem u tankom sloju. Ostale nijanes su mi izgledale brutalno svijetle a mrzim kad izgledam ko zombi pa je i to bio jos jedan razlog kupnje najtamnije nijanse.
Naravno, kada sam stala na prirodno svijetlo i nanjela kremu na lice izgledala je, pa mogu reci duplo tamnije nego sto sam vidjela kad sam ju testirala u DM-u. Nema sanse da ju nanesem u debljem sloju izgledam ko isprzena kokos zato sam kao sto sam vec rekla odlucila nanositi u tanjem to jest jednom sloju da barem izgledam normalnije.

 
 U svakom slucaju ova krema ima definitivno vecu moc prikrivanja od BB kreme (Garnier).Kao svaka krema koja ima u sebi SPF meni masti kozu pa tako i ova, stoga sam prisiljena nositi sam sobom puder u kamenu. Naravno moram spomenuti da se koza ne umasti odmah, mozda nakon 3 sata nosenja. Nakon sto nanesem kremu na lice koza se lagano izjednaci ali ne prekrije sve nedostatke kao sto su crvenilo ili glupe bobuljice (da ne zaboravimo rijec je o jednom sloju kreme), zato mi je potrebno malo korektora. Kada ju nanosite kao puder (deblji sloj), ova krema prekriva u razini pudera srednje jacine sto je idealno za zene s  nepravilnostima na licu.
 Smatram da ce ova krema biti savrsena zamjena tekuceg pudera nakon sto se osuncam a do tada cu je u tankom sloju kombinirati sa malo korektora da sakrijem ono sto se treba sakriti.
Svakako ju kupite, ja sam zadovoljna i spremna za suncanje hihihi :)

Dali je netko od vas vlasnik CC kreme, koje?
Jeste li zadovoljne?
xoxoxoxo





4 komentara:

  1. Imam je i nisam zadovoljna . Vjerovatno će poslužiti samo u kombinaciji sa nekom kremom sa zaštitinim faktorom plus ona kad krenem na plažu ili negdje preko dana, sad kad ugrije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja još uvijek koristim BB kreme! Trenutno koristim Garnier za masnu kožu i ok mi je. Lice mi je sada u dobroj fazi pa mi je njena moć prekrivanja dovoljna. Dobila sam i Nivea BB kremu ali tamniju nijansu koja mi je nažalost pretamna. Zbog toga pomiješam Garnier i Nivea da dobijem blagu boju u licu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, vlasnik sam Farmasi CC kreme, i definitivno najbolja koju sam probala. :D

    OdgovoriIzbriši